-
Kommunikationsstrategi
-
Varumärkesplattform
-
Kreativt koncept
-
Marknadsplan
-
Aktivitets- och tidsplan
-
Konsultation
-
Visuell identitet
-
Designkoncept
-
Förpackningsdesign
-
Bokdesign
-
Hemsidor
-
Seo
-
Text
-
Artiklar/Content
-
E-handel
-
E-postmarknadsföring
-
Automation
-
Annonsering
-
Fotografering
-
Film
-
Innehåll SoMe
-
Säljstöd
-
Animering
-
Illustration
-
Annonsering tryckt media
-
Trycksaker
-
Text
-
DR-aktiviteter
-
Mässor
-
Säljstöd
-
Illustration
Ibland behöver det gå lite snabbare. En banner, uppdatering av webben eller en enkel rollup behöver göras. Inga problem, det är vardag för oss också.
-
Vi börjar med att titta på hur du som kund kommunicerar och uttrycker dig idag.
-
Vi sätter oss in i den värld du befinner dig i med målgrupper, konkurrenter och trender med mera.
-
Med en egen utformad arbetsmodell sätter vi oss ner tillsammans med dig i en workshop.
-
Med informationen från vår spaning och med din kunskap, dina tankar och önskemål, tar vi tillsammans fram det vi kallar ett ”kommunikationsdokument”.
-
Med avstamp i vårt kommunikationsdokument tar vi fram en visuell identitet med logotyp, ofta tillsammans med ett designkoncept. I detta steg kan också ett kreativt koncept skapas.
-
En aktivitets- och tidsplan tas fram och tillsammans med vårt kommunikationsdokument har vi nu det vi brukar kalla en marknadsplan.
-
Därefter börjar produktionen av din kommunikation, alltså de aktiviteter och enheter som är aktuella.
-
Har konverteringarna ökat? Har vi nått våra mål? Vi gör normalt avstämningar kvartalsvis under året. Insikten från dessa tar vi med oss in i nästföljande år för förbättring och utveckling.